אמצעי פרסום: איפה משיגים וכמה זה יעיל?

אמצעי-פרסום-לבישים-איפה-משיגים

מדיית פרסום לבישה היא דרך חדשה ומרגשת עבור חברות לקדם את המוצרים או השירותים שלהן. זה כרוך בהצבת מודעות במכשירים לבישים כמו שעונים חכמים, צמידי סיליקון ואפילו בגדים. במאמר זה, נדון היכן ניתן להשיג מדיה פרסומית לבישה ועד כמה היא יעילה.

היכן ניתן להשיג מדיה לפרסום לביש

ישנן מספר דרכים להשיג מדיה פרסומית לבישה לעסק שלך. חלק מהאפשרויות הנפוצות ביותר כוללות:

רשתות מודעות

ישנן רשתות פרסום רבות המתמחות באמצעי פרסום לבישים. רשתות אלו מחברות בין מפרסמים לבעלי אתרים שיש להם מכשירים לבישים זמינים לפרסום. מפרסמים יכולים לבחור מתוך מגוון אפשרויות מיקוד, כגון מיקום, תחומי עניין ודמוגרפיה, כדי להבטיח שהמודעות שלהם מגיעות לקהל הנכון.

משפיעים

משפיענים שיש להם קהל עוקבים גדול במדיה החברתית לובשים לעתים קרובות מכשירים לבישים וניתן לפנות אליהם כדי לקדם מוצרים או שירותים לעוקבים שלהם. זו יכולה להיות דרך יעילה ביותר להגיע לקהל יעד ספציפי וליצור באזז סביב המותג שלך.

פריטים לבישים מותאמים אישית

חברות יכולות ליצור פריטים לבישים מותאמים אישית משלהן עם המיתוג שלהן ולהשתמש בהם כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלהן. זוהי אפשרות יקרה יותר, אך היא יכולה להיות יעילה ביותר לבניית הכרה ונאמנות למותג.

עד כמה אפקטיבית אמצעי פרסום לבישים?

מדיית פרסום לבישה היא צורת פרסום חדשה יחסית, ועדיין נערכים מחקרים רבים כדי לקבוע את יעילותה. עם זאת, ישנם מספר גורמים המצביעים על כך שמדיה פרסומית לבישה יכולה להיות יעילה ביותר.

מעורבות גבוהה

מכשירים לבישים לובשים על הגוף ולכן הם נראים מאוד ונגישים בקלות. משמעות הדבר היא שמשתמשים נוטים יותר לעסוק במודעות המוצגות במכשירים לבישים מאשר במודעות המוצגות בסוגים אחרים של מכשירים.

פרסום ממוקד

מכשירים לבישים אוספים לעתים קרובות נתונים על המשתמשים שלהם, כגון מיקומם, תחומי העניין ורמות הפעילות שלהם. ניתן להשתמש בנתונים אלו ליצירת מסעות פרסום ממוקדים ביותר שיש להם סיכוי גבוה יותר להדהד בקרב משתמשים.

גורם חידוש

מדיית פרסום לבישה היא עדיין חדשה יחסית, מה שאומר שמשתמשים נוטים יותר לשים לב אליה ולעסוק בה. זה יכול להיות יעיל במיוחד ליצירת באזז סביב מוצר או שירות חדש.

נוחות

מכשירים לבישים תמיד מופעלים ותמיד עם המשתמשים שלהם, מה שאומר שניתן להציג פרסום בכל זמן ובכל מקום. זה יכול להיות יעיל במיוחד עבור פרסום מבוסס מיקום.

זיהוי מותג

ניתן להתאים מכשירים לבישים עם מיתוג של חברה, מה שיכול לעזור לבנות הכרה ונאמנות למותג בקרב המשתמשים.

חקר מקרה

ישנם מספר מקרים המדגימים את היעילות של אמצעי פרסום לבישים.

ניסן

ניסאן השתמשה בשעונים חכמים כדי ליצור חוויה מותאמת אישית ללקוחות שלהם. החברה פיתחה אפליקציה שתשלח התראות והתראות מותאמות אישית למשתמשים על סמך העדפותיהם ומיקומם. הקמפיין היה מוצלח ביותר, עם שיעור קליקים של 60% ועלייה של 49% בביקורי סוחרים.

KFC

KFC השיקה בסין שעון חכם במהדורה מוגבלת שאפשרה למשתמשים להזמין אוכל ישירות מפרק כף היד. הקמפיין הצליח מאוד, עם למעלה מ-5,000 שעונים שנמכרו בשעה הראשונה וגידול של 33% במכירות המקוונות במהלך המבצע.

אדידס

אדידס יצרה מעיל חכם שאפשר למשתמשים לשלוט במוזיקה שלהם ולקבל אימון בזמן אמת בזמן הריצה. המעיל הציג גם מודעות למוצרי אדידס. הקמפיין זכה להצלחה רבה, עם עלייה של 12% במכירות נעלי הריצה של החברה.

השאר תגובה





03-6443777